header

header

~sharing is so simple sweet~

Lemari pertama Maryam

Assalamualaikum dan salam ceria semua bloggers.

Lemari tau ape bende?  Hahahah... Almari... Almari baju actually utk entri kali ni... Duk pening semua baju maryam berlipat dalam kotak,  yg tak kelihatan di bawah sinun jawabnye idok ler dipakainyer... Sedar tak sedar baju dah kecil dan langsung melopeh la anak den nak pakai baju lawa... Hahahahah... Makanya mummy & daddy maryam pun pergi la cari almari baju buat maryam yg kami sayangi... Kehkehkehkeh...


Bfast dulu kat kedai... Tak pasal jam 8am maryam dgn tak mandinyer dah tercongok kat kedai makan


Sampai tertido tunggu mummy daddy sarapan


Singgah umah mak ngah utk mandi sblm teruskan misi hari ini


Mata dah kuyu tunggu dady beli almari


Tu diaaaa... Geng pasang almari... Kihkihkih.. Berpeluh peluh... Mummy upah air sirap ais satu jug besor


Finally... We r done with it... Tak puas hati sgt,  tp ok laaa... Drpd tak dapat nk capai baju2 dalam kotak yg ada kat bawah2 nun... Hehehhehe... Start esok kite melaram je la yer maryam... Siap! 

3 comments:

  1. Artkikelnya Bagus banget gan,jangan lupa singgah juga ya,Makasihh ^_^ AGEN BANDARQ

    ReplyDelete
  2. ingin dapat uang jutaan rupiah, jangan lupa kunjungi kami di AGEN DOMINO 99

    Ditunggu kedatangan nya ya ^_^

    ReplyDelete
  3. Yuk Buruan ikutan bermain di website http://ratuhoki99.com
    Sekarang CROWNQQ Memiliki Game terbaru Dan Ternama loh...
    => Bonus Refferal 20%
    => Bonus Turn Over 0,5%
    => Minimal Depo 20.000
    => Minimal WD 20.000
    => 100% Member Asli
    => Pelayanan DP & WD 24 jam
    => Livechat Kami 24 Jam Online
    => Bisa Dimainkan Di Hp Android
    => Di Layani Dengan 5 Bank Terbaik
    => 1 User ID 8 Permainan Menarik
    "NEW AGEN BANDAR 66"
    Ayo gabung sekarang juga hanya dengan
    mengklick AGEN BANDARQ
    WHATSAPP : +855967646513
    PIN BB : 2B382398

    ReplyDelete