header

header

~sharing is so simple sweet~

Lemari pertama Maryam

Assalamualaikum dan salam ceria semua bloggers.

Lemari tau ape bende?  Hahahah... Almari... Almari baju actually utk entri kali ni... Duk pening semua baju maryam berlipat dalam kotak,  yg tak kelihatan di bawah sinun jawabnye idok ler dipakainyer... Sedar tak sedar baju dah kecil dan langsung melopeh la anak den nak pakai baju lawa... Hahahahah... Makanya mummy & daddy maryam pun pergi la cari almari baju buat maryam yg kami sayangi... Kehkehkehkeh...


Bfast dulu kat kedai... Tak pasal jam 8am maryam dgn tak mandinyer dah tercongok kat kedai makan


Sampai tertido tunggu mummy daddy sarapan


Singgah umah mak ngah utk mandi sblm teruskan misi hari ini


Mata dah kuyu tunggu dady beli almari


Tu diaaaa... Geng pasang almari... Kihkihkih.. Berpeluh peluh... Mummy upah air sirap ais satu jug besor


Finally... We r done with it... Tak puas hati sgt,  tp ok laaa... Drpd tak dapat nk capai baju2 dalam kotak yg ada kat bawah2 nun... Hehehhehe... Start esok kite melaram je la yer maryam... Siap! 

No comments:

Post a Comment