header

header

~sharing is so simple sweet~

permulaan,perubahan,penantian...


Assalamualaikum WBT...erm...first time aku di sini...aku adalah seorang perempuan yang biase2 aje...di lahirkan di Pahang..dan mnetap selama 17 tahun..semuanya bermula selepas SPM..aku dapat tawaran ke KMK..ya,KMK...1st time jauh dari family, mmg betul2 ajar aku utk berdikari..syukur aku amat berterima kasih dgnMU Ya Allah..jarak yg memisahkan aku dgn family membuatkan aku lbh nekad utk berjaya dan membalas semua jasa2 ayah bonda dan semua yg membantu...Insyaallah....itulah sebaik-baik janji...selain itu, aku juga semakin mencari-cari hidayahMU dlm meneruskan kehidupan di dunia yg sementara ini...tahun demi tahun meningkat, aku mengimpikan diri yg total solehah di sisiMU Ya Allah...syukur,syukur,syukur Ya Allah...khidupan swaktu aku di UTMKL lgik banyk membantu aku untuk mncari diri sendiri dlm kontek Islam yg sejati...Allah kurniakan aku shabat dunia akhirat...beliau bnyk memberi tunjuk ajar...mmg aku akui aku segan dgn beliau...bnk benda aku nk tau, tp aku malu...alhamdulillah Ya Allah, KAU permudahkan jln hdupku...KAU masih beri aku peluang utk berubah...KAU bukan shj beri aku seorang shabat, malah dua sekali gus...seorang shbt membantu diri ku sbg seorang perempuan...seorang lagi membantu aku dari segi hakikat duniawi ini, walaupun shabt yg seorang ini tdk ku kenal rupanya...tp aku selesa, dmai dn tenteram dgn nashat2 yg dtg dariny...Yg pasti dariMU Ya Allah...

No comments:

Post a Comment