header

header

~sharing is so simple sweet~

antara aku dan dia dan dirimu...

Assalamualaikum WBT...okay, nmpak tjuk tu cam jiwang jerk ek...tapi sbnrnyer aku just nk cter pngalaman hdup aku time aku blaja...time aku berstatus student...maksudnyer skrang la kan...hehehehe...okay, lets start it...aku dulu, dia skarang, kamu kemudian....aku duduk, dia berdiri dan kamu terus berlari...aku senyum, dia gelak dan kamu terbahak-bahak....bile aku mula redup, dia mulalah teresak-esak, dan kamu pulak mnangis xtentu hala...kanape aku??tak dia??xpula kamu??knaper??aku keliru, dia xtau, dan kmu blurrr...hehehehe...sbnarny aku adlah aku,dia dan kamu...alamak,nak smabung lagik, tapi masa amatlah mncemburui aku, dia dan kamu...i will continue about this later on...Insyaallah...itu lah sebaik-baik janji...

No comments:

Post a Comment